12 Ocak 2009 Pazartesi

sıkıldım artık bıktım kan emici çıkarcı insanlardan. size insan bile denmez bıktım artık ne haliniz varsa görün ... bir an olsun umutlanak herşeyin düzeleceğine inanmak haram sanki bana dinlemeden anlamadan bağırıp çağğıran sonrada kalp kıran insanlardan bıktım gerçekten çok yalnız,mutsuz,bitkin ve sıkkınım.. allahım tez zamanda kurtar artık dayanamıyor bu kulun... nolurrr...bunları yazarken yine ağlıyorum..yine yine yine.. allah kahretsin...bi de babam bağırdı kızdı bana . bu dünya yükü çok aır geliyor artık bana sıkıldım bıktım yeterrrrrr. blogcum canım iyiki sen varsın ve senin sayende tanıdığım , tanımakta olduğum arkadaşlarım....sizi çok sevmek istiyorum yardım edin bana ben çok kötüyüm....

2 yorum:

  1. 1. kural herşeyi kafana takmayacksın.büyükler konuşur kızar bağırır,senin iyiliğini istedikleri için bu,zaman kötü bi dur onların gözünden bakmaya çalış birde.Ben böyle yapıyorum gerçekten işe yarıyor.
    2. kural kendini sevmeyi sakın bırakma pembe gözlüklerini tak yoksa bu dünya başka türlü çekilmez...
    Şimdi sil gözyaşlarını şöyle neşeli bide şarkı patlat ohhhh...Hadi bana eyvallah uğararım arada :))

    YanıtlaSil
  2. iyiki varsın kiiiiiiiiiii :) teşekkürr ederiiim kiiii :)

    YanıtlaSil