17 Ocak 2009 Cumartesi

kim galip bu defa? Kalp? Akıl?


kararsızım... ayrıldık..peki ya bu içimde susmak bilmeyen iç ses neden sürekliii amann çok gördük bu ayrıldık ayaklarını diyor. haklı aslında çok dönülmez yollardan döndüm, insanların yok artık dediği yerde banane ben seviyorum o düzelcek biz mutlu olucaz dedim.dediğim gibi mutlu oldukta ama ya 1 gün ya da 2.. 3. gün yine kavgayla başladı yne kavgayla bitti...ama ne yaşanırsa yaşansın biz hep barıstık be blogcan..iç ses ne sölese yeridir. ama ben çok yorgunum artık , anladım ki ne yaparsan yap karşındaki değişmiyor zaman geçince üstünden herkes kendi doğrusunu yıyor bu hayatta...kabul benimde çok hatam oldu ona karşı ama o beni her defasında yıktı be blogcan ve inanırmısın benim kalbimde bunca acıya hayal kırıklığına dayandı...ama bu def albimde suskun bu defa işi aklıma havale etmiş.sen nasıl bilirsen öyle yap diyor aklıma...aklım da baya kararlı bi anda silip atıyor atmak istediğini ama dilim başka şeyler söyledi telefonda...kendine iyi bak hoşçakal dedim sustu hadi görüşürüz dedim haydaaaaa ayrılalım diosun adama sonra hadi görüşürüzz diyosun bu 1. fiyasko ... 2. az önce geldi , aradı son kararın mı bak dönüşü yok artık demek için bende son kararım dedim bitti ayrılalım olmuyo çok yıprandık yeter artık dedim tamam dedi artık tek kelime etmicem dedi durdum durdum durdum durdum...neden kapatamıyosun çok seviyosun çünkü dimi dedii ...hayır kapatıyorum dedim kapadım.. kapadımda gel sen bi de bana sor blogcan içim kırk parçaya bölündü desem yeridir abartı sayılmaz..seviyormuyum evet !!! ama çok yruldum çok yıprandım. acaba şuan ne yapıyor uyumuştur kesin canı ne zaman sıkkın olsa uyur ki benim bebeğim...ufff bak yine yumuşadım dayanmam gerek bu defa neden deme onun uğrunda koşayım derken kendimi unuttum...ahanda 1 yeni mesaj......................allah seni kahretsin avea.....offf bekliyorum resmen bekliyorum aklımın yeter artık demesine rağmen bekliyorum şu ana kadar hep kalp galip geldi yenilen hep akıl oldu u defayı bilmiyorum.biz ayrıılıp barıştıktan sonra birbirimize biz birbirimizsizzz olamayııııızzzz kiii der sarılıp gülerdik derdik kiii ne yaparsak yapalım ayrılamayızzz ... bilmiyorum belkide bu sondur ama korkuyorum ben günün birinde piişman olmaktan kahrolmaktan korkuyorum yıllar sonra karşılaıp ıssız adam finali gibi olmak istemiyoum aklım çok karışık şeytan dio ara seviyrum seni ne olursan ol seviyorum dio ama bi yandanda yetmedimi geceler boyu ağladığın üzüldüğün yetmedimi kendine verdiğin zararlar dio bilmiyorum bu defa kim galip gelir tek bildiğim onu seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder