19 Ocak 2009 Pazartesi

Planlarrrr :)


    1. 2 hafta sonra gerçekleşecek olan finallere önceden deliler gibi çalışmakk...
    2. final sonrası gzel notlar ile (inşallah inşallah inşallah) anne bana iphone allllll die çığırılcak :)
    3. temsilcisi olduğum ve severek yaptığım avon işine büyük azim kararlılık ile devam edilecek.
    4. düzenli olunacak, aradığım herşey bulunacak..
    5. kilo verilecek !!!!!!
    6. kitap kurdu olunacak
    7. belediye bursu banada çıksın die Allaha yalvarılacak...

Şimdilikkk bu kadarrrr :)

9 yorum:

  1. sevımlı bı blog .. Cok cok seker:)))

    YanıtlaSil
  2. canım benim seninkide öyle :) tesadüfiii rastladım seninkine iiiyikide rastlamışım :) çok teşekkürler öptümss :)

    YanıtlaSil
  3. belediye hala burs veriyor mu?
    kalkmadı mı o!
    hadi inşallah çıkar :P

    YanıtlaSil
  4. evet canım bi süre verilmicek die laf çıktı ama bu yıl veriliyor. ama daha 1.sınıf olduğumdan transkript çıkmamış dönem sonnunda mı ne çıkcakmış , belediyenin verdiği randevu ise dönem sonundan 1 hafta önce allah sonumuzu hayır etsin ne diiim :)

    YanıtlaSil
  5. burada yorum yönet var mı bi bakalım :)

    YanıtlaSil
  6. yokmuş:) bana msn adresini yazarsan seni ekleyebilirim tamam mı..yorumlara yazarsın..yüreğinle kal..mutlu pazarlar..

    YanıtlaSil
  7. canım :) çok teşekkür ederim tam surat asmaya başlamıştım eklemedi eklemedi işte die ama bu yorumunu okumamıştım msn : bebekperi@gmail.com bundan msn e girebiliyorum eklersen konuşabilirizzz.herşey için teşekkürrrler :)sevgiyle kal...gülücüklü pazarlar :)

    YanıtlaSil
  8. çok zor bir liste
    kaçta kaç tuttu?

    YanıtlaSil