25 Ocak 2009 Pazar

dersi hayat verir(miş)....veriyor hakkatten...

yok ben iflah olmam olamam ..şu dünyada bana 2 dakika gün yüzü varsa 3. dakika bay bay :( asında bugün ne güzeldiii kalktım sabah balkona gelen kumrularıma yem verdim onlarla konuştum, çiçeklerimi suladım.. sözde ders çalışcakım ama yarına erteledim...sanki yarın garantiymiş gibi...sonra oturdum film izledim baya güzel bi film di adı : son ders .... verdiği ders: HOCALAR DERS VERMEZ DERSİ HAYAT VERİR...........sonra bil bakalım ne oldu blogcum Gayyor ile konuşşştukkkk :) onu çok sevdim o iyiki varrr :)))) ama pc takılınca restart yapmak zorunda kaldım oda gitmiş :( neyse... onu çok sevdim ben o hep mutlu olsun :) sonra işte bu saat oldu yattım yatama ağladım biraz döndüm durdum yatakta kalktım şimdi sana bunları yaziorum kısacası bende ne yaptığımı bilmiyorum canım çok sıkkın..ama demcem ki şu sebebten sıkkın demicem işte...çünkü ben demekten bıktım ..boşver blog.hayır blog sana trip felan yapmyorum nolursun alınma...çok mutsuzum..çok...ben bile kendimden bıkmışken başkaları ne yapcak ki beni çok kötüyüm ben... bi an yaşama sevincim geri gelsede aynı hızla uçup gidiyor.yarın pazartesii çok işim var ama uyuyamıyorum . bıktım bıktım bıktım ya blog tamam sende surat asıp durma... hadi gidiyorum ben pc de oyun oynicam :) hot dog bush yaz google a bul :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder