21 Aralık 2008 Pazar

Issız Adam* Ben olmasam bile hayat gülsün sana....


Ağladım hemde çok ağladım bugün ikinci kez gittim Issız adam a ikincisinde dahada ağladım malum takıntılı adamım ilkinde yanımda oturan dırdırcı kadınlara taktığımdan filme pek konsantre olamadıydım fakat ikincsinde içli içli ciğerim çıkana dek ağladım yetmediii gittim tuvalete, kitledim kapıyı bi postada orda ağladım. işin ilginci şuan bi birlikteliğim var filmi izlerken onuda düşündüm ya bi gün ayrılırsak bende kesinn filmin sonunda hissedilenleri hissederim dedim ama bi yandanda kalbimin dier kısmı eski sevgililerime de gitmedi değil...fakat bir sorun vardı düşünmem gereken hangisiydi? çocukluğuma denk gelen cahilce yaşadım ilk aşkım mı yoksa kısacık süren ama deli gibi sevdiğimemi yoksa hiç ama hiç birlikte olmadan bana umut veripte defolup giden mi ağlamalıydım...karar veremedim ben verene kadarda film bitti .... halbuki bu defa düşünmüştüm bu sefer şuna ağlicam die ama yine aklımı tam toparlayamadım.. ee diceksiniz madem öyle kardeşim sen nie kime ağladın.....ben kime ağladım biliyormusunuz sadece kendime...böle vicdansız insanlara kalbimi verdiğimden ağladım canımın acısından ağladım yıllarca süren hastalıklı bağlılıklarrıma ve sonunda çekip gidipte bırakılan yüreğime ruhuma kabuk bağlamışş yaralarıma ağladım..değmez biliyorum ama bana sorsanız yine yaşayıp yine ağlamak isterdim ama kötü bi huyum var asla ve asla yaşadıklarımdan ders almam alamam..sanırım bu böyle sürüp gidecek ve ben böle yaşlanıp öleceğim :( ahhh blog ahh bu yürek neler gördüüüü nelere ağladı neleree ayyy çok sıkıcı oldum giderek bayatlaşıyorum hatta konunun çok çok çok dışına çıktım pöf.... anlamazdınnn anlamazdınnn kaderede inanmazzzdın hani sen acı veren kalpsizlerden olamazdın...dilerim ki mutlu ol sevgilim ben olmasam bile hayat gülsün sana günahım boynunda ağlayan bir çift göz bıraktın arkanda.....hala kime ithaf ediceğimi bilmiyorum çok yaktınız canımı çok .....* bir önceki bloğumdan alıntıdır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder