23 Aralık 2008 Salı

Bugün Benim Doğumgünümmm =)*


herkese tekrar merhaba =) bugün benim doğum günüm happyy birtdayy to meee =) alkışşş alkışşş bu yıl bi öncekine göre daha mutlu daha huzurluyum en azından ağlamıyorum şu an bu satırları okulun kütüphanesinden yazıyorum derse geç kaldım ve giremiyorum :( gün biraz sıkıcı başlasada bugün doğumgünü kontenjanımdan mutlulukk aliorum kimse kusura bakmasınn ... =)hatırlayanda var hatırlamayanda şu an acaba unuttumu dediklerimin arayıp aramicağını düşünüyorum .....hiç ummadıklarımın araması beni çok şaşırttı aynı şekilde hayatta unutmaz dedikleriminde unutması garipti..ki bu kişi birlikte olduğun insansa nese bakalım az biraz işkillenmioda diilimm :) günün sonunda yazarım neler neler oldu blogcum öptümm çok :) bu beraber ilk dogumgünüm seninle yupppppiiiiii......* bir önceki bloğumdan alıntıdır...

2 yorum:

  1. günün bitmesine son yarım saat kala yetişebildim sanırım.....:))

    mutlu mutlu mutlu yıllar canım, doğum günün kutlu olsun, herbişey gönlünce olsun;)
    sevgüler, delü;)

    YanıtlaSil
  2. canımmm benimmm gerçekten çok ama çok teşekküürr ederiiim çok mutlu ettin beniiii :) çokkkkkkkkkkk teşekküüürrrr ederim kiiiiiii =)*

    YanıtlaSil